Selasa, 16 Jun 2009

Pencarian Penulis Blog

Assalamulaikum dan Salam sejahtera,
Rasanya dah cukup 14 Jam blog ini dijanakan. Beberapa section juga telah diedit dgn baik. Boleh kata semuanya dah sempurna 
[kecuali banner kat atas tu, susah la sket nak buat baru. Aku lemah bab grafik].

Sekarang saya berharap untuk berkongsi blog ini dengan semua. Bagi mereka yang berminat nak bersama-sama menulis blog ini bolehlah memberikan email anda kepada saya. Usahlah risau jika tidak tahu nak blog, kerana saya akan memberi tunjuk ajar di kemudian hari. Kamu jika boleh meninggalkan no telefon, pada blog ini [Klik pada ULASAN, kat tajuk atas tu. Nampak?].

Penulis blog ini akan diberikan kuasa pernuh [Grand Admin]. Maknanya korang boleh adjust apa sahaja yang korang nak adjust. Jgn segan nak adjust tau, klu boleh buatlah backup dulu yerk.

Apa-apa pun korang boleh email aku dengan alamat dibawah:

Gmail = smksed[a]gmail.com

P/S : Tukarkan [a] dengan @ tau. Jangan lupa..

6 PESANAN:

cikgu berkata...

Salam.Penulis luar yg tak der kene mengena ngan skolah korang buleh ke join sama.

niesah la! niesah!! berkata...

waaa!!!
best nya..sekolah nisah dulu..
ngeee~~
nak jadi penulis jugak...
;)

invite at emel NieSah2912@gmail.com
my current blog is http://greencheery.blogspot.com

kerjasama anda didahului dengan ucapan terima ksih..hee~

Mr.Bob berkata...

http://mrboblife.blogspot.com
email : pushpapura_fans@yahoo.com

Masokis berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

LittleSunshine berkata...

hahaha....
saya pun nak jadi penulis jugak...
tapi kalau nak jd penulis tu xreti sbb xpandai sangat mengarang...
nk ubah2 sikit atau design sikit blog ne boleh la...

email: kayrol_spike@yahoo.com
blog: kayrolspike.blogspot.com

SMKSED berkata...

@KayRoL
Berminat ke ? email saya di smksed[a]gmail.com

Catat Ulasan

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis PESANAN agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih.

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog / web @ email anda.
2. Hormati PENULIS & PEMBACA blog ini.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.