Ahad, 10 April 2011

UPDATE - 2011

Assalamulaikum dan Salam sejahtera..
Sudah berapa tahun saya tidak berhubung dengan cikgu di SMKSED. Menjejakkan kaki pun jauh sekali sebab merantau jauh dari tempat orang. Halaman website SMKSED tajaan kerajaan pun dah tak ada lagi..

Saya menutup blog ni dari paparan umun buat 1 jangka masa yang panjang. Sebab aku sahaja yang selalu update blog ni (2010). Untuk tahun 2011 ini, saya membuka balik blog ini. Kepada sesiapa yang berminat menjadi penulis blog ini, sila hubungi saya di SMKSED[a]gmail.com . Tak kiralah anda ex-student, student, ex-guru, guru atau pekerja di SMKSED. Asalkan ada sedikit pertalian dengan SMKSED... :)

- Dirgahayu Sekolah Menengah Seri Dungun

0 PESANAN:

Catat Ulasan

Gunakan tatabahasa yang betul sewaktu menulis PESANAN agar mudah difahami oleh penulis. Terima kasih.

Sila ambil perhatian perkara² berikut :-

1. Tinggalkan nama dan url blog / web @ email anda.
2. Hormati PENULIS & PEMBACA blog ini.
3. Sila berhemah di dalam berbahasa.